I Love You , My Honey
نويسندگان

بسه دیگه حرفی نزن

هیچی بم نگو و برو

حرف حرف تو شد اخرم

دیگه نمی خوامت تورو

برودیگه بام لج نکن

درم پشت سرت ببند

اینقدر به خودت نرس

اینقدر بی خودی نخند

تو دنبال ستاره ای

من اسمون پرابرم

این دفعه دیگه شوخی نیست

پر شده کاسه صبرم

برو اسم منم نیار

برو مرگ وشیون یه بار

 برو تا هوا روشنه

این خونه خونه منه

هنوز نرفتی دلگیرم

تو بمون من خودم میرم

می رم واز دلم امشب

انتقاممو میگیرم

خودت می دونی این خونه

یا جای تو یا جای منه


من میرم اخه این غم ها

پشت منو نمی شکنه

بعد از یه عمری جوون کندن

خوب جواب منو دادی

از همین لحظه که رفتم

تو تو این خونه ازادی

این دفعه موقع رفتن

بغضم دیگه نمی شکنه

لج نکن اونو دور نریز

اون خرت و پرتای منه

هرچی تو خونه هست مال تو

اون چهارتا عکس هم مال من

تو چی میفهمی از دلم

چه می دونی از حال من

ریشه زندگیم خشکید

بزن بکن از بیخ و بن

این کبریت این من این خونه

هرکاری میکنی بکن

من رو عکسامون حساسم

خط نکش روی احساسم

حلقتم میبرم آخه

تو خودت خریدی واسم

هی بخند لجمو در آر

من رفتم خوش به حال تو


من دیگه رنجیدم ازت

این خونه بی من مال تو

تو شبهام بعد تو قطعا

نه ماهی هست نه مهتابی

همش بفکراینم تو

تو آغوش کی میخوابی

ازبس چشمای تو چرخید

من از چشم تو افتادم


مقصر من بودم آره

زیاد بال و پرت دادم

 

خواننده وحید خزاطها



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 27 مرداد 1391برچسب:, ] [ 2:12 ] [ *T.D.A* ]

درباره وبلاگ

درد و دل ای کاش می شد فهمید در دل آسمان چه می گذرد که امشب با ناله ای بغض آلود بر دیار این دل خسته اشک می ریزد
موضوعات
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 231
بازدید کل : 32345
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

عاشقانه ها

دریافت همین آهنگ

آوازک